Tasfamily Fotoğraftaki gibi sarı kahve arası bir leke oluştu. 2 3 haftadır var. Başta bir yere mi çarptı bilmeden biz diye düşündük. Ama geçmeyince anladık leke gibi bişey. Başına gelen oldu mu ?
Haffuse Benim kizomin da gobeginde var, dogu. Lekesi, ve sanirim sonrqdan da olusabiliyor, dr.osman gonulal in bi videosunda bu lekelri anlatmisti istersen bulup link atayim
Tasfamily Haffuse öyle mi doğduğunda yoktu tabi ama sonradanda oluşabiliyor sanırım. İnşallah büyümez ama böylede belirgin biraz:(