Bircorekannesi Geçen ay doktor kan tahlili sonucunda demiri düşük çıkınca takviye olarak demir ilacı yazdı, bir ay sonucunda dişlerinde kararma oluştu bu durumu yaşayan var mı? Zamanla geçiyor mu? Sabah akşam düzenli fırçalıyoruz bu arada dişlerini
UrasEgeBabysMom Bircorekannesi Hangi demir ilacını kullandınız acaba? Sidefer ve Bestiron dişte leke yapmıyor bilginiz olsun🌸
Kuzeymiram Bircorekannesi bebeginiz kac aylik dislerini nasil fircaliyorsun ne kullaniyorsun cnm benim bebegim bir yasina giricekte hic fircalamadin
Asym33 Bircorekannesi Demir ilacı dişte lekelenmeler yapar canım ama öyle zamanlarda geçmez istediğin kadar fircala ancak demir ilacını kesip bir diş doktoruna temizlettirebilirsiniz canım çok basit bir islem
Bircorekannesi UrasEgeBabysMom Ferro sanol yazmış doktoru, bende onu kullandım. Kafama göre değiştirmem sıkıntı olur mu acaba bi eczaneye soracağım
Bircorekannesi Kuzeymiram splat baby diye bir macun kullanıyorum muzlu olanın içinde parmak diş fırçası var onunla fırçalıyorum dişleri çıktı çıkalı dişleri çıkmadan beyaz bir tülbentimiz vardı karbonatlı su ile ağız içine sürüyordum parmağıma sarıp ağız diş bakımı önemli şu an yaşına uygun diş fırçası aldım yumuşak aynı markanın çilek kirazlı bi macununa geçtim 40 liraya aldım diye hatırlıyorum zaten çok çok uzun gidiyor