Arkadaşlar bebeğimde çoklu gıda alerjisi var. 7 aylık olduk artık kahvaltı başlamam gerekiyor ama ne yedirebilirim bişey bulamadım. Diğer öğüne sebze çorbası yapıyorum ondan da sıkılmaya başladı artık. Haydi menülerle birbirimize destek olalım bebekler aç kalmasın ❤️