Mustafam-elifim Bağırsak düzenleyici kullanan anneler hangi şikayet üzerine kullandınız faydası oluyormu
Feyzosumunannesi Mustafam-elifim Gaz sorunu ıcın kullandık biogaia faydasını gorduk 4 kutu bıtırdık sımdı 4 aylık düzne gırdı çok şükür
Denizimannesi Mustafam-elifim Probiyotik kullanıyorum onu diyorsanız forbiome minnie ama çok düzensiz kullandım
Mustafam-elifim Feyzosumunannesi ya benim kızımda çok gazlı hiç uyumuyor ikinacam diye emmiyor gaz damlası kullanıyorum çıkarıyor ama hala ağlıyor 10dk bı gaz sancısını olur Muş diyorum ya 26gunluk olduk doktormu yazıyor onu
Mustafam-elifim Denizimannesi mamasina mı karistiriyordunuz banada verdi doktor üzerinde sıvıya karıştırın yazıyor bende mamaya yada sagdigim süte karıştırıyorum doğrumu yaoiyorum
Feyzosumunannesi Mustafam-elifim 20 Gunlükten 3 aylık olana kadar kullandık özel alınıyor yazdırılmıyor biogaia ve sab simlelx sayesinde bebegım düzene gırdı sabahları ıkınmaktan uyuyamıyor sureklı aglıyordu
Mustafam-elifim Feyzosumunannesi doktora dedim biogaia yi akşam acilde bana probiyotik verdi bunu bı kullan çok memnun olan var dedi bakalım nurse harveys gaz damlasida kullaniyorum
Mustafam-elifim Denizimannesi bende kuru uzerinde yazinca gördüm gerçi orta 3 4 yaş için anlatiliyor yeni doğan bahsetmiyor ama ben genede karistirdim