ben normalde çok içen biri değilim sporcu olduğumdan dolayı sevmem ama, ortamda veya kahvenin yanında içerdim. hamileyken kokusundan nefret ederdim içen bile gözüme pislik gelirdi😂 doğumdan sonra da 4-5 ay bu devam etti ama uykusuzluk stres bende kahvelerin yanında içeyim bari diye başladım ama sütten geçiyor gaz yapıyor diye bir şey hiç duymadım geçmez. yediklerinizin bile %3 lük kısmını alıyorlar. alkol vs bile 1-2 yudumdan geçmiyor. içmek istiyorsanız içebilirsiniz