Bebeğim 6 ay 19 günlük iki gündür çok huysuz özellikle bugün sabahtan beri mızmiz oyuncakları atıyor sadece kucağımda duruyor oda gezerek oturmayı da kabul etmiyor sabahtan beri kollarım koptu. Hayatım bitmiş gibi hissettim bian Allahim ben neyaptim dedim yani günaha giriyorum biliyorum çoğu zaman neden çocuk yaptım diye sorguluyorum kendimi.. Eski hayatımı okadar özledim kii