egecan2505 2 gün sonra 4 aylık olcak oğlum ve yaklaşık 1 aydır üzerimde uyuyor . Beşiğinde yatıramıyorum. Ben yatıyorum oda üzerimde uyuyor kafasını göğsüme koyup . Beşiğine nasıl alıştıracağım tekrardan ne yapmam lazım . Düz yatmaktan çok yoruldum. Lütfen yardım edin anneler.
expectopatronum egecan2505 benimki de 5 aylık öyle. Kucağımdan bırakamıyorum gece gündüz kucağımda uyuyo. Memeyi de ağzından bırakmıyo o yüzden üstüme alamıyorum bile. Oturarak uyuyorum ben de artık 😓
Birdunyabircennetannesi egecan2505 Ayyyy okurken oğlumu gördüm. Önceden 2 saat kucağımda yatarken gogusumde bende uzanır onunla yatardım. Çok özledim. Şimdi hiç uyumuyor. Tadını çıkarın derim ben 🌸
Esra_Deva egecan2505 4 aya yakın kızım boynumda koala gibi yapışık yaşadık 😇 Tadını çıkarın 15.aydan bildiriyorum şimdi bir kez sarılması için takla atıyorum
Eda5358 egecan2505 Benimde bebeğim 1 aydan fazla üzerimde uyudu. En son aşı sonrası gece sürekli ateşini ölçmem gerektiği için o gece bir deneyeyim dedim ve yanımda yüz üstü yatırdım. O gün bugündür yüzüstü uyuyor tek başına. Şuanda da odamda yerde yatak yaptım orda yüz üstü yatıyor. 3 aylığız
egecan2505 expectopatronum Allah’tan sürekli emmek istemiyor . Sadece uyumak istiyor . Aslında yüzüstü yatmak istiyor sanki ama üzerine alıştı bende anlayamadım.
egecan2505 Birdunyabircennetannesi orası öyle bende çok memnunum aslında ama tuvalete bile gidemiyorum o uyurken çünkü başka bir yerde uyumak istemiyor sadece bazen yatakta yüzüstü yatıyor o kadar . Yanıma alıştırsam o bile yeter nasıl yapacağım ki.?
Birdunyabircennetannesi egecan2505 Ben hiç ellememistim. İnan çok sıkışırdım tuvalete ama tutardım harika bişeydi benim için. Ben sorun etmedim bir ara ettim ama baktım benle uyumak istiyor bende onunla yattım ya da uyudum beraber. Zamanla dediğim gibi kucağınızda bile durmuyor kendi kendine düzeliyor. Bir arada ayağımda uyurdu 2 saat indirmezdim öylece kalırdım uyanirdi indirince
Birdunyabircennetannesi Esra_Deva Aha ben 😅 15 aylık kucağımda biraz dursun biraz kokusunu çekeyim diyorum bir saniye durmuyor 🥺 Çok özledim o hallerini
MomOfKoala Esra_Deva ben de aynısını yaşıyorum 3,5 aydır kucaktan başka bi yerde uyumuyor. Çok tatlı evet ama çok da yorucu olabiliyor. Evde hiçbi şey yapamıyorsun yemek, bulaşık, çamaşır hatta tuvalet ya da duş…
Esra_Deva Birdunyabircennetannesi ahh bende hem de nasıl. Bazen çok yorulunca yatar göğüsüme çok nadir öksürüğüm, hapşırmam gelirse onu bile tutarım bozulmasın diye 🥰
Birdunyabircennetannesi Esra_Deva Yaaaa bende bende. Afedersin altıma yapacak kadar sıkışırdım ama tutardım kokusunu içime çekerdim bol bol. Bazen koluma indirdim sarılıp uyurduk. Beraber çok uyuduk böyle. Bazen yordu hiçbir şey yapamadım uyurken ama çok çok özledim. Dün uyanınca oturttum kucağıma şarkı söyledim sarıldı gogusume yattı 15 dk beni dinledi Allah’ım o kadar hoşuma gitti ki çok özlemişim 🥺
Eda5358 egecan2505 Evet kendi odasındaki karyolasının içinden yatağını çıkardım kendi yatağımın yanına yere koydum etrafında yastıklarla kapattım gece çünkü çok fazla hareket ediyor. Sallayarak uyutuyorum da uyuduktan sonra alıp yüzüstü bir şekilde yatağa koyuyorum.