Bebeğim dün 4. Aya girdi 3-4 gündür gündüzleri çok az emiyor ağlıyor emmemek için sütümde falan mı problem var diye tadına bile baktım gayet tatlı geceleri emiyor az az sık sık gündüzleri çok az emiyor ve tüm emdiğini kusuyor sessiz ortamda da denedim ilgisini çeken şeyler olmasın diye ama yok yavaş yavaş zayıfladığını hissediyorum bu durumu yaşayan var mı doktora göstermeli miyim