Yenianne22 Anneler size bir sorum olacak; Sezaryenden sonra ilk 25 gün kanamam oldu ve kesildi bebeğim 35 günlükken tekrar kanamam başladı ve 38.gün kesildi şimdi tekrar kanamam başladı böyle regl gibi yoğun değil normalmidir doktora gitmeli miyim ?
Ar-ba Yenianne22 bende normal doğurdum ama aynısını yaşadım. Doğumdan 16 gün sonra kanamam kesildi sonra 33. Gün yeniden başladı 3 gün sürdü. Korktum dedim içimde bir yer mi patladı acaba. Neyse hemen korkuyla doktoruma yazdım 40 güne kadar normal dedi sonra 40 ım çıktı kontrole gittim altan ultrasonla kontrol etti meğerse adet olmuşum. Belki sende adet olmuşsundur.
Mavigri Yenianne22 ben 40gün geçti adet oldum bir hafta içinde adetim 6gün sürdü daha sonra 14gün geçti yeniden 4gün geldi kadın doğuma gittim sorun mu diye olmak da sorun değil olmamakta süt korur olmazsın dedi daha rahim kendini yeni toparladığı için düzensizlikler olur şimdi oldun ama belkı önümüzdeki aylar yine olmazsın emzirdiğini için dedi yani arada olabilirsin hepsi normalmiş
Goktugunannesiyim Yenianne22 siz doktorunuzla dogum oncesi ve sonrasi acil bir durum icin numara almadinizmi ben ilk bir ay doğumdan sonra aklima ne takilirsa yazdim benimde kanamam vardi 1 hafta durmustu sonra baya baya oldu kanamam korkyo yazdim mesela normal demıstı keske sizde sorabilsenjz en iyi o bilir
Elf95 40 güne kadar normal biliyorum ben birde ben 40tan bir hafta sonra yine olmuştım adet demişti doktorum ama yine bir sorun isterseniz
Yenianne22 Ar-ba doktorum 40 kontrolüne çağırmadı ben pcos hastasıydım adet kanamalarım uzun sürüyordu anlam veremedim o yüzden