sihirbakani yemeğini gece yapmaya çalış temizlik kalsın canım, ben 6 aya kadar nerdeyse evi temizleyemedim yemek yapamadım. Hep eşim yapardı. Bir süre idare etceksin önemli olan bebek varsın yemek temizlik olmasın süpürüp sil ortalık topla onu eşininde desteği ile yaparsın. Biz çok akşamlar gece uyuyunca yaptık gündüz hep bebeğim kucağımdaydı tabi benim haftada bi genel temizliği mi anneler yapıyordu