Osmnn_457 Merhaba hanımlar yengem bi çaydan bahs etti onunla güzel zayıflamış fantastik 4 lü diye bilen kullanan varsa yazabilirmi ona göre sipariş ediçem baya güzel yorumları vardı
Dilaraaaaaaa Osmnn_457 ben böyle çaylara falan inanmıyorum korkarimda zaten içmeye böyle mucizevi şeyler olsa hiç kilolu obezide olmaz diye düşünüyorum. Mevzu bizde bitiyor sağlıklı ve dikkatli olunca kilolar gidiyor yavaş yavaş yada hızlı en azından sağlıklı.
mamitime Osmnn_457 gözdenin çayıyla daha önce 7-8 kilo verdim içtiğin anda tok tutuyor gün içinde çok susatıyor düzenli kullanırsanız 1 ayda 10 kiloya yakın verirsiniz.. emzirme döndminde de kullandım çocuğumda kötü bi yanı olmadı
mamitime Bazı insanlar diyetle zayıflayamıyor iradesini kullanamıyor malesef gözdenin çayı sizi tok tuttuğu için otomatik az yiyosunuz diyeyle birlikte destekleyebilirseniz harika kilo verirsiniz