Bebegmveben3 Ciğerine inmemişse korkmayın. Doktora göstermişsiniz. 8 aylıkken kızım da aynı olmuştu ama onun ciğerine inmiş bronşiolitten yattık. Geçtiğimiz hafta aynı öksürük, Allaha şükür ciğerleri temizdi. İburamin yazdı doktor. Meyve yedirdim,Ilık içecekler verdim uyanık olduğu zamanlar. Ballı süt, c vitamini, b6,b12 sidefer tozu ılık suda karıştırarak içirdim. Günde 4 defa iburamin verdim. Bir hafta içinde eski haline döndü öksürükten de eser kalmadı. Siz bal veremezsiniz ama pekmezli su,ılık su ve meyveler ile boğazını yumuşak tutabilirsiniz. Çok geçmiş olsun.