123deryy Selam anneler bebegimi emzirirken yutkunduğunu doyduğunu hissediyorum fakat mochi süt pompasıyla sütümü sağdığımda hiç sütüm çıkmıyor ya da çok az çıkıyor aynı durumu yaşayan var mı ?
Beyazpapatya7 123deryy Benim bu aralar çok işime yarıyor. Bebeğim emdikten sonra takıyorum pompayı o zaman verimli oluyor fakat hiç bebeğe vermeden uygularsam çok az çıkıyor. Sizde böyle deneyebilirsiniz. Güle güle büyütün yavrunuzu 🤗
Berilsmom13 123deryy bebeğin emerken takabilirsin onu diğer göğsünden süt akmaya başlar zaten takınca