Afr benimde 27 günlük. Tüm saydığınız şeyleri her akşam saat 7 gibi yapmaya bi başlıyor. Resmen bu saat oldu. Uykusuzluktan bayilacagim. Tek başıma mücadele ettim gece. Alarm kurdum 2-3 saat sonra emzirmeye kaldıracaktım. Ya saat başı kalktı emdi. Ya 15 dakika uyudu kalktı emdi. Tüm gece huzursuzduk. Emdikten sonra geğirtmeye çalışıyorum yok omzumda uyuya kalıyor. 10 dakika evin içinde gezeliyorum. Bende uykusuz olunca yorulduğum an yatağına bırakıyorum. 5 dakika sonra yine kivranarak boğazındaki hirilti ile kalkıyor. Resmen kısır döngü içindeydik. Şimdi yüz üstü yatırdım. Daldı gibi oluyor. Ama tam dalamiyor. Napacaz biz yaa