Saliha03 oğlum 4-5 aylıkken anne der gibi oluyordu. Ama ilk kelimesi abov oldu 😂 Eşim de oğlumun ilk kelimesi anne diyor kabul etmiyor. Anne derken baba dediğin günleri de görürüm inşallah derdi. Sonraları da babamm demeye başladı. Evin içinde babooo diye bağırarak dolaşıyordu bir arada 😂😂 bana komik gelirdi 😂