asiltonunmommysi nazlimom_ 1 yaşında oğlum 19 20 giyiyor. 73 cm sanırım şu an doktora gitmedim bayadır, 9 kilo
sarmaliklahana nazlimom_ kızım 12 ay 8 günlük suan 22 giyiyor. Ama alacagım ayakkabıları bundan sonra 24 25 almayı düşünüyorum çünkü önümüz kış kalın çorap ile giyecek sonucta 🥴🙄
simiyyy Belli olmaz ki ayak taban ölçüsüne göre olması lazım. Benim kız 16 aylık daha 24 giyiyor boyu uzun çünkü
Azyef simiyyy 11 aylıktı 21 numara aldık Viccodan ıkı ay sonra 23 aldık yıne aynı mara sımdı 16 aylık ayağın üstü kalın 24 giyiyor hiç o tablodakı cm uymuyor bıze
Hellomoto nazlimom_ benim kızım 19 numara giyiyor uzun boylu olmasına rağmen ayağını olcmeniz lazım ayak büyüklüğü genetik olabilir bence
S_x_w nazlimom_ önden ayakkabı almamanızı tavsiye ederim..her çocuğun ayak numarası ve yapısı farklıdır..3 evladım var 3 ü de 1 yaşında birbirinden farklı numaralar giydi..yani hepsini ben doğurduğum halde🫣🤭