hemsire09 Mnlllll 7. Ayda doğum kontrol hapı kullandığım için regl oldum. Daha olmazdım büyük ihtimal
Nurduman8 Mnlllll bende 3 ay 20 gunlugum hala adet olmadim kanamam da cok az olmustu ne zamana olurum bakalim