Mugurs canım bizde aptamil kullanıyoruz en basından beri bir ara değiştik bebelac kullandık bebeğim aşırı kustı ve gaz yaptı geti aptamile döndük tabiki mama cocuga göre bence kimi beneğe yararken başka bebeğe yaramıyor tabiki ama aptamilin anne sütüne en cok yakın mama olduğunu bılıyorum