baharow 28 günlük olduk basından beri kıyafetlerini yıkıyorum kurutmada kurutup ütülüyorum. Ütüleme amacım hijyen. Acaba diyorum kurutma zaten yüksek ısı ütülememe gerek var mı?
Fenty baharow Ütüden nefret eden biriyim bu yüzden doğumdan sonra 1 ay kadar anca yapmışımdır 60 derece de yıkıyorum yeterlidir benim için. Görüyorum böyle iç çamaşırını ütüleyen kadınları ayy 🙄🙄
The_Ana baharow her seferinde ütülemek çok zor ben ilk doğduğunda ütülü giydirdim sadece MAKİNEDE de özel dejerjanı var 3 günde havalanarak kuruyor. Bence gerek yok
Alse35 baharow sadece aldığım kıyafetleri doğum öncesi ütülemiştim bir daha da ütülemedim sıkıntı olmadı şükür