ayseealyaa once katıydı yesıldı ve sımdı sabahtır sulu yapıyor bılmedım ıcın soruyorum acaba kötü bıseymı ıshal ne yapmam gerek????
Gokcemcelik ayseealyaa ilk 3 ay su gibi olur içinde minik minik Sari tanecikler olur . Sadece anne sütü alıyorsa tabi . Günde kaç sefer yapıyor . 10a kadar normal sayılıyor kilo alımında bir problem yoksa . Zaten bebek 4 günlükmüş pek ishal olduğunu sanmıyorum
The_Ana ayseealyaa ilk doğduğunda yeşil olur koyu yeşil sonra ishal gibi olur ama ishal değil o anne sütü veriyorsan zaten çok normal bişey merak etme
Poncikkkk ayseealyaa sadece anne sütü ile besleniyorsq yeşil sarımsı yapar normal eğer ishale ateş kabarcıklar eşlik ediyorsa hasta olabilir
durumelegimm ayseealyaa daha bir kaç gün önce instagramda bir çocuk doktorunun paylaşımında görmüştüm. Yenidoğan ishal olmaz diye,süt içtiği için sıvı olurmuş
ayseealyaa Oglumhidayet 4 gğnlük normalmı napmalıyım önce koyuydu daha sonra sulu dondu yesıl sarı gbı rengı vardı
Oglumhidayet Gayet normal bundan sonraki kakası bu bir süre için yeşil ve koyu olması anne karnında yuttuğu birikmiş sıvılar atıklar
Gokcemcelik ayseealyaa masallah ☺️ İçinde minik tanecik olur arada su gibi olur endişelenmeyin . Bagirsaklari daha yeni yeni çalışıyor .
ayseealyaa The_Ana cok sağolun suratıda sarı olmaya basladı acaba sarılıkmı oluyor noluyor endıselenmelımuyız
The_Ana ayseealyaa çook sık emzir yarım saatte bir emzir lütfen. Mama ile de destek verebilirsin toparlanana kadar
Gokcemcelik ayseealyaa saat bası en geç suan beslemeniz lazm . Eğer 2 3 saat uyuyorsa kalkmıyorsa sarılık olabilir . Şüpheniz varsa götürün . Yada sık sık besleyin
busraa59 ayseealyaa gözlerinin beyaz yeri sarı olmadıkça korkma sık sık emzir uyusa bile uyandırıp emzir
Gokcemcelik ayseealyaa uyandırmanız gerekiyor . Sık sık emzirin . Her bebekte ilk etapta yenidoğan sarılığı oluyor sık beslerseniz geçer . Gecede muhakkak 2 saatte 1 emzirmeniz gerekiyor
Gokcemcelik ayseealyaa bezini acın topugunu sıkın ama biraz sert sıkın 🥹 burnunu sıkabilirsiniz hafifçe .