Ek gıdaya bir dahaki aya başlarız dedi doktorum. Blw yöntemi ile bebişlerini besleyen anneler bilgi verir misiniz? Hangi tarz sebzeler ile başladınız. Neleri tuttu. Tecrübeli anneler yazarsa çok memnun olurum. İnternetten baktım ama uygulayan anneler yazarsa daha iyi olur. Hem bilmeyen annelere de güzel fikir olur. Tadımlara az da olsa baktırmaya başlamak istiyorum. Fikirlerinize ihtiyacım var.