QueenMommm Kızlar 2 gündür falan göğsüm ağırıyodu kızarmıştı elime sertlik geliyordu bu sabah uyandım sıkıyorum acımıyor sertlik biraz gitmiş mastit bittimi oluyor bu 😁
Demetlina03 Merhaba canım aynı durumu bende yaşıyorum acaba geçtimi senin bende sızı çok var sertlik bide dün gece başladı napıcam bilemedim