EmirMom benim oğlumda da aynısı oldu.. aventle alakalı bir şey diye düşünüyorum.. ya da bebeğimizin ağzı henüz o aylık için müsait olmayabilir.. benimkinin ağzı küçüktü, ondan öyle yaptı belki de.. siz yine bir süre 0-6ys devam edin eğer bırakmadıysa tamamen, benimki bırakmıştı huylanıp komple.. sizin şansınız varsa 1 ay daha deneyin, sonra tekrar geçersiniz 6-18′e.. 1 ya da 2 ay daha devam edilse bir problem olmaz bence.. sonuçta her çocuğun ağız büyüklüğü bir değil ve öyle çok büyük bir zaman aşımı da değil dediğim süreler.. bir deneyin derim.. sonra komple bırakmasın emzik olayını 😅