asyajafar23 Biz de rutin 2 aydan sonra oldu. Ve ben sizin gibi birşey yapmadım kendiliğinden oldu. 2 aha kadar 10 11 e kadar ayaktaydı kolik bir bebeğim vardı. Şuan 3. Ay 17 günlük
Her gün 9 9.30 çok bozulursa 8.30 da yatar ve gece 3 4 e kadar uyanmaz.ara sıra mizmizlanjr uykusunda emzigi veririm. Sonra tekrar şuan olduğu gibi 6 da uyanır . O şekilde ama oğlum kendişi yapti ben birsshe alıştırmadım sonra da böyle devam etti.
Ah şu olabilir emzirme saatleri hep 3erdire. Örnek sabah 9 sonra 12 sonra 3 o civarlarda uyanık süreleri de belli ona göre de uyurdu uykusu alırdı