winterwitch 1 aylık bebeğim çevremdeki herkes bebeği evde arabayla gezdirdiğini yanında öyle durduğunu söyledi. Bebeğin sürekli ana kucağında olması sırtına zarar vermez mi? Yoksa pusette mi yatırıyolar? Sizde kullanıyor musunuz ev içi bebek arabasını?
Tiffany winterwitch Onlar Huzursuz sürekli ağlayan bebekler olsa gerek. Yoksa niye evin içinde dolaştırsınlar. Ben Emzirir yatırırdım zaten sürekli emip uyuyorlar. İstisnalar haric :) sizin bebeginizde sakinse gerek yok bence
sarmaliklahana winterwitch ana kucagında yaptırıdm gündüzleri hep kızımı 5.ayına kadar. Araba evde rahatsız bence yani son çözüm olabilir belkide anakucahı da gayet iyi 🙄