ozgealpaslan
Beyni etkileyen bir hastalık önemli bence yapılmasi gerekiyor dedi doktor. Suriyeliler gelmeden önce bu hastalık azalmış ama geldikten sonra gene başlamış çıkmış dedi doktor. Ben yaptırdım ilk dozunu 7 aylık iken Bexero. 906 verdik.
İkinci dozunu 9 aylık iken yaptıracağız. Yine Bexero.
12 aylık iken nimenrix karma aşı olacak
13 aylık iken de son doz Bexero olup bitecek diye aklımda kalmış.
Yaptıracak olanlar kesinlikle ateş çıkaran bir aşı bu. Bize aşıyı olur olmaz doktor hastanede sürüp içirdi ve ayrıca calpol şurup yazdı evde akşam yine verdik. Bu şekilde yaparsanız ateş çıkmıyor