Elfidam avent kullanıyorum. Akışı daha yavaş lansinoh un. İçene kadar doyuyor olabilir. Çok değişkenlik gösteriyor. Bazen 50 içip, 2-3 saat acıkma olmuyor. Siz hemen emzirdikten sonra bırakın, süt 3 saat oda sıcaklığında duruyor. 3 saat sonra içtiği kadarını içip, kalan olursa dolaba koyulabilir.