Benim bebeğimde de olmuştu 8 10 gün yapamadığı oluyordu ve kakası sümüksü kivamdaydi. Doktor gayet normal olduğunu söyledi anne sütü alan bebeklerde 14 güne kadar normalmiş. Ama karnında sertlik oluyormu kontrol et demişti. Bide kakayi yaptığı zaman sert mi değil mi ona da bakmak lazım eğer çok sertse kabızlık yaşıyor demekki.ama normal bı kaka yapıyorsa sıkıntı yoktur. Bide salyali kaka varsa eğer yumurta alerjisi olabilirmiş başka bir doktor söylemişti. Böyle bi durum varsa yumurta yememyi deneyebilirsiniz birkaç gün