Benim oğlan yazı sokakta geçirdi iki gündür hava yağmurlu burda, bir saat dolaşıp geldik ama evde çok sıkılıyor çocuk istiyor çocukların yanında çok güzel yemek yiyor bana asla bulaşmıyor ikinciyi düşünüyorum galiba ama eşim bu kışa yetişmez yaza ihtiyaçımız kalmaz seneye kış için var mısın diyor 😂 kararsızım iki çocuk annelerinden tavsiye istiyorum 😀