Kızlar merhaba kızım iki yaşında 25 aylık .çok şükür her seyimize. Bn bilmiyorum sizlere sormak istedim .bir set ister o kızım ocin zararlıdır güzelce soykuyorum o olmaz diye ama beni hiç sallamiyor beni önemsemiyor.babasi aynı şey hakkında hayır kızım olmaz dese hiç sorun yok ben yapıyor yani bn yok hayır dediklerinde bana ağlıyor bn sinirlenince kendi gülüyor sahada hoşuna gidiyor .bnde mı sknti var çok mu yüz veriyorum desem guzeklikle söylüyorum hatta kızıyorum anlasın diye yok anlamiuor neden babasından anlıyor bnden anlamiuit sadece babası da değil mesala kaynanadan da korkar yani nene der gel beni opmdese ona gitmez ama beni gelir öper o yapma kızım dese kızım yapmaz bnde yapma diyorum ama yaoiyor inadına yaoiyor bnde neden yani ne yapmam gerek böyle mi devam eder