Merhaba anneler bebegim 2 ay 6 günlük hırıltı ve öksürme şikayetiyle doktora gittik ve doktorumuz grip ve nezle dedi ve burnunda hava veriyoruz başına gelen var mı deneyimlerinizi öğrenebilir miyim yada burnundan hava vermeden evde başka yöntemlerle iyileştirebileceğim bir yöntem var mı benimle paylaşırsanız çok sevinirim öksürük ve hırıltı devam ediyor ama çok fazla değil ateşi yok çok şükür cevaplarınızı bekliyorum