Anneler o kadar çaresiz ve kötüyüm ki … Bana akıl verin teselli verin . Bebeğim 5 günlükken fototerapi aldık sariliktan dolayı. 15 günlük oldu sarılık geçmedi. Sağlık ocağından da aradılar. Topuk kanında tsh değeri yuksek çıkmış. Bu sefer hastanede kandan baktılar tekrar. Tsh değer 42 çıktı. Doktor endokrine sevk etti. Hipotroid hastasiymis yavrum. Elimin ayağımin bağı çözüldü. İlaç tedavisi diyor . Bu hastalıkta erken teşhis ve tedavi olmazsa cücelik, gelişme geriliği, sağırlık, zeka geriliği gibi şeyler okudum. Var mı kendisinde etrafında bu durumda olan ? Normale dönüyor mu bebekler?