29 günlük bebeğim var. Doğumu memlekette yaptım kaynanamlarda bebeğe yine ben baktım tek eşimle ben ilk günler de zor zamanlar geçirdim şimdi kendi evimize geldik fakat için daralıyor eşim işe başladı nöbet sistemi ile çalışıyor eşim olmadam nasıl yapacağım yapamam edemem diye bunalıma giriyorum sürekli ağlama isteğim var hergun diğerinin aynısı uykusuzluk yoruyor bir iki saat eşim bakıyor uyuyorum ama hiç uyumamış gibiyim yorgun bitkin.. eşim işten geliyor yemeği zor yiyip uyku diye yatıyorum eşimle bı kahve çay içmek istiyorum ama uyuyorum gözüm kapanıyor ev aldı başını gidiyor en çok da annem vefat etti annem olsaydı şöyle böyle olurdu demekten kendimi alamıyorum.. geçer mi bu günler bu depresyon biter mi