Ipeksu benim kızım hem kolik hem reflüsü olan bir bebekti. Kolik değildir çünkü kolik off çok beter bilet akşam 6-7 de ağlamaya bir başlar 12 ye kadar. Morarırdı ağlamaktan. Hep aynı saatlerde. 4 aylıkken filan biraz daha hafifledi sonra bitti.
Ama reflü 7 aylık olduk hala var. Dediğiniz gibi gece uykusundan bile kusmak için kalkıyor. Çünkü rahatsız ediyor onu. İlaç filan kullanıyoruz sürekli kusmasını bir nebze de olsa hafifletti ama tamemen geçmesi için tek ilaç zaman