Seyda-ygz22 Bugün bebeğim 5 aylık oldu kontrolümüzde doktorumuz ek gıdaya gecebilecegımızızı soyledı acaba ek gıdaya gectıgınızde emzırme sıklıgınız nasıl oluyor
ArassMoms Seyda-ygz22 zaten uzun bir süre tadimlarla geçiyor herşeyi 3 gün kuralı ile tattiriyoruz. Örn.3 gün sadece kabak 3 gün sadece havuç gibi bunlarda 1 çay kaşığı kadar felan veriyoruz o yüzden rutin emzirme düzeni devam ediyor.