Mert_Cemre Kızlar merhaba ocak ayında spiral taktırdım.Adetim 35 günde bir olur en son 15 ağustosta adet oldum bu ay 20 sinde olmam gerekiyordu ama olmadım bu sabah test yaptım negatif çıktı geç döllenme olmuş olabilir mi yada gecikme normal mi
balyanak53 Mert_Cemre Kan testi verin sonrasında eğer kesin gebelik yoksa kekik cayı güzel adet söktürüyor. Deneyin isterseniz
Naz_ve_annesi Mert_Cemre aynı durumu bende yaşıyorum test yaptim negatif cikti kan tahlili verdim negatif çıktı ama halen adet olamıyorum normalde hep düzenli olurdu benimde
Mert_Cemre balyanak53 maydanoz suyu da iyi geliyormuş bu sabah içtim bir iki defa daha içecem olmazsa kan verip dediğiniz kekik çayını yapıp içerim
balyanak53 Mert_Cemre Maydonoz suyu vs de kesinleşmeden içmeseniz iyi olacak. Emin olun da gerisi Allahtan
ElizinAnnesi45 Benim bugün tam 2 Ay oldu adet olmadım Bi hafta önce test yaptım çıkmadı ama hala adetde olmadım ve pskolojkmi blmiyorm sanki idrara sık çıkıyorum ve arada midem yanio sanki umarım pskolojktr
Deletedmom_73 Mert_Cemre Eğer yeni doğum yaptıysanız düzensiz olması normal benimde 15 gün gecikme olduğu olmuştu kızım 13 aylık hâlâ düzensiz oluyorum 😊
Mert_Cemre Naz_ve_annesi doktora gitmedim bi kaç gün bekleyeyim diyorum pazartesi günü giderim olmadı