Makınam bozuldu yenisini alıcagız marka almıyayım diyorum. Butcemi aşıyor.Altus Regal vs tarzı alsam kulanan var mı nasıl ? Birde a+ mı olması gerek enerji tasarrufu için e yazıyor altuslarda ne demek hiç anlamıyorum. Kullananlar yardımcı olabilir mi ? Önceki makınam Arçelik 2 programlıydı gayet yeterli 2 program zaten.