Kızlar merhaba 2 ay 14 günlük kızım var. Sgk lı bir çalışanım 25 temmuzda raporum bitiyo. İşe başlayacağım doğumum erken olduğu için raporum direk doğum sonrası oldu 3 ay şeklinde. İşsizlik ödemesini iş yerim rapor bitiminde alıcağımı söyledi. Asgari ücretle çalışıyorum. Benim durumumda olan anneler ya da daha önce başından geçen anneler prosedür ne şekilde işliyo Bilgi verebilirmisiniz önemli!!!