Brcnclha canım bende doğduğu ilk 1 ay prima kullandım dediğin gibi fiyatı pahallı olduğu için değiştirmek zorunda kaldım,sleppye geçtim hem bir kaç kere taşırma yaptı hemde bacaklarina hep iz yapiyodu sikmadigi halde , sonra ben molfixe geçtim cidden çok memnunum ne taşırma yaptı nede lastik izi biz şuan 5 ay 11 gunluguz hala 3 numara kullanıyorum, bezimin bitmesine çok az kaldı ve artık küçük gelmeye basliyo o halde bile taşırma soz konuşu değil, molfixi öneririm.