Merhaba anneler, 2. ayımız bitmek üzere ama bebeğimi uyutamıyorum sanırım. Uykusu var anlıyorum beşiğine koyuyorum kucağımda gezdiriyorum, emziriyorum, emzik veriyorum ne yapsam uyumuyor. Huysuzlanıyor, mızmızlanıyor. En son gözleri kapanıyor hop geri açıyor. Tam uykuya daldı diyorum beşiğine yavaşça koyuyorum 5 dk sonra ağlama sesi. Böyle bazen saatler geçiyor. Nerede hata yapıyorum?