Fenty Ve aleykum selam.Öğretmenin tutumu çok yanlıs olmus.Onun kararlı olup bak burasi senin okulun deyip alistirmasi gerekiyor bence.Cınarı ben ilk baska okula verdigim de ogretmen her gun gel al diye arardi.4. gunu bu cocuk farkli agliyor kaydini alin deyip istemedi.
Sonra bizim buradakine verdik burada da cok agladi hic istemedi ancak ögretmen ve yardimci abla asla alin gidin demedi.İste anne boyle yapcak ,bak gelicek yeri geldi kizdilar iste anneni uzmeye hakkin yok diye. 2. haftasinda alisti ve hic aglamadan devam etti.