Merhaba anneler. Oğlum önümüzdeki ay 2 yaşına girecek ve biberonundan başka birşeyden su içmiyor ne yapıcağımı bilemiyorum. Öyle birşeyki birsürü biberon da aldım kendi zebralı biberonun dışında hiçbirini ağzına sürmüyor. Alıştırma bardağını falan da denedim asla istemiyor. Susadığında biberonu vermedim diğer bardaktır , alıştırma bardağıdır onları koydum önüne saatlerce su içmedi ne yapabilirim bu durumda bu durumu deneyimleyen varmı acaba ?