5 aylık kızım doğduğundan beri memede koynumda uyur sabaha kadar hem emer hem uyur bende çok seviyorum böyle ama eninde sonunda memeden kesilecek o zaman nasıl uyuyacak bebeğim diye düşünmeden edemiyorum.. Bu durumu yaşayanlar var mı? Memeden kestik ileride diyelim nasıl uyuyacak