15 aylık oğlum var memeyi keseli 2 3 ay oluyo tam 1 yaşındayken kestim memeyi çünkü hamileyim her neyse ayrı zamanda mama da yiyen bir çocuktu mamayı da kestim 1 ay önce bu sefer inek sütüne başladım cicibebeyle birlikte içiyor çocuk süte başladığından beri günde 4 5 tane kakalı bez değiştiriyorum acayip kaka yapıyor İshal olduğunu düşünmedim normal dir heralde dedim dün kaynanam dedi bu çocuk ishal olmuş dedi çocuğun poposunun kenarları kıpkırmızı 1 haftadır kremler sürüyorum sürekli sabunlu suyla yıkıyorum ama hem çok kaka yapıyor hem poposu kızarık kaynanam sütten dolayı böyle dedi şimdi diceksiniz ne gerek var süt veriyorsun diye çocuğum yemek de yiyor ama çok huzursuzlanıyordu mamaya alışık olduğu için biberon aranıyordu resmen çocuk bide diş sancıları da olduğu için biberon içince rahatlıyor çocuk benim asıl sormak istediğim pişk ve ishal durumuna nasıl bi çözüm bulmalıyım sütü kesemem yoksa deliriyoer