Selam kızlar , kızımla çok ağır hasta olduk boğaz enfeksiyonu, grip yapıştı iki haftadır peşimizi bırakmıyor antibiyotik alıyoruz hava değişiminden mi nedir çok kötü olduk🥲 kızıma çok zor baktım gerçekten gecede hep babası baktı ,kayınvalidem yaşlı bulaşmasın diye oraya gitmedik Allah razı olsun yemekleri yapıp gönderdi yemek yapmadım hiç☺️En kısa zamanda bu hastalıktan kurtuluruz inşallah😇