Merhaba sevgili anneler, benim bebeğim 6 aylık ama hala devam eden bir gaz sorunumuz var. Bebekken kolikti ve biogaia ile san simplex kullandık. 6. Ayda biogaia sonlandırdık ve probiyotik forbies minies kullanıyoruz ek gıda ile. Gazını kendi cikarabiliyor artık ama çıkarana kadar da bir sancı çekiyor. Özellikle gece çok üzücü ağlayarak uyanıyor karnını seviyorum emziriyorum sakinlesiyor gaz çıkarıyor ve geri uyuyor g ve 3-4, kez uyanıyoruz. Bu durumu yaşayan ya da bilgisi olup yol gosteren olur mu diye yazmak istedim. Hep 3 ay olsun geçer dediler kolik dönemi onu da bizi de çok yordu 3 oldu geçmedi 6 ek gıda ile geçer dediler aslında tam da azalmıştı geçiyor demiştim bir anda bu hafta inanilmaz çoğaldı. Diş de çıkaracak.salya çok akıtıyor issiriyor, havalarda birden soğudu etkisi var mı bilmiyorum ama çok üzülüyorum haline ve uykusuzluktan bitap.dusmus haldeyim ve maalesef çalışmak zorunda olan bir anneyim. Gündüz ablam bakıyor. Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler