Öldürecek artık bu ağrı beni. Hem 20 lik hem üstündeki diş çürüğü artık. 4 aylık bebeğim var. Çektirsem o gün emziremicem. Biberondan içmeyi bilmiyor ki süt sağayım da içireyim. Hem meme reddinden korkuyorum. 6.ayımıza girelim çektiricem. Denemediğim bitkisel yöntem kalmadı. Parol da fayda etmiyor. Ağızda çalkalanacak bir ilacı var mıdır bunun yutmadan ?