Kızlar Allah aşkına fikir verin ya geçen hafta kaşıntı ilişkide acı yanma şikayetiyle doktora gittim enfeksiyon dedi zaten idrar yolu enfeksiyonum hiç geçmez benim her neyse fitil yazıyorum dedi bende emziriyorum bebeğim 2 aylık ona göre ilaç yazarsanız sevinirim.dedim tamam demişti ama trivag diye bir fitil yazmış onun içinde ki kâğıtta kullandiktan sonra 3 gün bebek emzirilmemeli yazıyor ne yapacağımı şaşırdım kullanmadım tabiki kullanmadığım için de aynı sikayetlerim devam ediyor çok zor durumdayım fikir verin ne yapmalı