Bugleminannesii 8 aylık bebeğim ozeldeki doktor 4ncu ayda başlatırken 4damla olarak başlattı her ay artır dedi ama dün devletteki doktor her kiloya bir damla dedi bu saatten sonra hangini uyguluycm