Sevimlihuysuzum Bebeğim 6 ay 27 günlük bebe bisküvisi evde kendim yapmak istiyorum yapan anneler var mı nasıl yaptınız ? Internette tarif var evet ama burda yapan anneler varsa fikir almak istiyorum🌺
Bugleminannesii Sevimlihuysuzum kitap aldım ondan Bakarak yptim tarifi çok sert oldu ıslanınca bile doğru düzgün erimedi sonra hunnap marka almaya başladım çok güzel
Lavantakokusuuu Sevimlihuysuzum Malzemeler : +6 ➡️ 1 çay bardağı tam buğday unu ➡️1 çay bardağı pirinç unu ➡️ 1 çay bardağı yulaf unu ➡️ 1 yemek kaşığı irmik ➡️1 yumurta sarısı ➡️ 1 çay bardağı peynir altı suyu (yoksa yoğurt suyu da olur) ➡️ 1 yemek kaşığı yoğurt ➡️ 2 yemek kaşığı oda sıcaklığında tuzsuz tereyağı (Kullandığınız un markalarına göre miktar değişiklik gösterebilir. Ele yapışmayacak bir kıvamdaysa hamurunuz hazır demektir.) Hazırlanışı : -Tüm malzemeler karıştırılır ve yoğurulur. -Ben hamuru 4 eşit parçaya ayırıp elimle ince uzun hale gelene kadar yuvarladım. (kaydırarak fotoğraflarda görebilirsiniz) -Daha sonra göz kararı kesip kestiğim hamurların üzerine çatal bastırıp şekil verdim. -Çok pratik ve hızlı oldu. Hamuru açmakla uğraşmadım. -170 derece önceden ısıttığım fırında kontrollü bir şekilde 25 dk pişirdim. (fırına göre değişebilir kontrollü pişirin) -İsterseniz soğuduktan sonra rondodan geçirip bir cam kavonozda saklayarak istediiğiniz tariflerde kullanabilirsiniz. -Ben kullanacağım zaman elimle bölüyorum ve kaynar suyla yumuşatıyorum 😊 Buzdolabında saklıyorum.
Sevimlihuysuzum Bugleminannesii o marka güzel sanırım o da olabilir aslında. Ben bu markettekilerden istemiyorum içeriği hep şeker
Esmom Pekmez , pirinç unu ,irmik ,tereyağı ,tam buğdağ unu ve birazcık su ile yapıyorum yumuşak oluyor dağılıyor .